Uyku Hapı Bunatıyor

01 Ekim 2012HaberlerYorum Yok »

ABD’deki Harvard Üniversitesi ile Fransa’daki Bordeaux Üniversitesi’nin ortak yaptığı araştırmaya göre uyku hapları, demans riskini artırıyor.

Araştırma, ortalama 78 yaşındaki başlangıçta demans hastası olmayan 1063 kişi üzerinde yapıldı. Araştırmada Benzodiazepin etken maddeli uyku ilacı almaya başlayan kişilerde demans riskinin 15 yıl içinde yüzde 50 arttığı görüldü.

Bilim insanları, bunun nedeninin uyku haplarının yan etkileri olabileceğini düşünüyor. Araştırma sonucu İngiliz Tıp Dergisi’nde yayınlandı.

        Hürriyet

Okunma Sayısı : 1.217

Yorum yapın

Röportajlar

Sosyolog ERDAL SARIÇAM ile yeni kitabı “KADIN KİMLİĞİNİ AYAĞA KALDIRANLAR” üzerine…

  Röportaj: Eray CAN (Adnan Menderes Üniv. Yüksek Lisans Öğrencisi)   Kitabınızın isminden başlamak istiyorum hocam. Neden “Kadın Kimliğini Ayağa Kaldıranlar”? Kadın kimliği ayakta değil mi sizce?  Neden bu isim? Evet, maalesef kadın kimliği ...
Devamını Oku

Güzel Söz

"İçinizden kendileri ile huzura kavuşacağınız eşler yaratıp aranızda sevgi ve esirgeme var etmesi de O’nun ayetlerindendir. Şüphesiz ki bunlarda düşünen kavim için ayetler vardır.(Rum Suresi 21.ayet)"

Kitap

Bilinçaltı Şakadan Anlamaz

Eğitimci yazar M. Emin Karabacak’ın yeni kitabı Bilinçaltı Şakadan Anlamaz kitabı okurlarla buluştu. Bayramlık İstemeyen Çocuklar (Çocukların başarısını artırma da anne babalara düşen görevler), Tabakları Ayırdık Çocuklar Söz Dinlemez Oldu, ...
Devamını Oku